Ofte stilte spørsmål

Hvordan får jeg tilgang til kurs?

For tilgang til kurs må du bestille, det kan du gjøre ved sende oss en e-post på salg@fidl.no og hvilke kurs du ønsker å bestille plass til.

Hvordan logger jeg meg på app eller portalen?

Først må du være registrert som bruker, så kan du logge på med mobilnummer eller e-post.

Hvordan endrer jeg navn eller annen kontaktinfo om meg?

Kontakt oss på kurs@fidl.no. Vi hjelper deg!

Det går ikke å logge på med mobilnummer.

Hvis ditt telefonnummer ikke er registrert hos oss, vil du ikke kunne logge på med det.
Forsøk å logge på med e-post. Om det heller ikke fungerer, kontakt oss på kurs@fidl.no. Vi hjelper deg!

Hvor ofte oppdateres kursene?

Hyppigheten av oppdateringene varierer mellom de ulike kurs. Noen kurs oppdateres hver gang det kommer nye retningslinjer for innholdet slik det gjør for eksempel i førstehjelpskursene våre. Andre kurs vil årlig bli testet av fageksperter ved ulik frekvens slik som alle kus innen bygg- og anlegg. For detaljer rundt våre fageksperter eller frekvensen for oppdateringer på hvert kurs kontakt oss på kurs@fidl.no

Hvordan får jeg tilgang til kurs?

For å få tilgang til et kurs må du bestille tilgang til et kurs, eller registrere deg på det kurset du ønsker tilgang til. Trenger du hjelp til dette? Eller har du spørsmål kontakt salg@fidl.no.

Hvordan melder jeg på mange deltakere på en gang?

Send en liste over alle deltakerne du skal melde på, og til hvilket kurs til salg@fidl.no.

Hvordan vet jeg at kursets innhold er av høy kvalitet?

Alle våre kurs har innhold av høy kvalitet. Vi i FIDL sørger for at alle våre kurs leveres i de beste tekniske løsninger tilgjengelige. Våre pedagoger sørger for best mulig forvaltning av innholdet i de plattformene vi leverer kursene i. Dette er vår ekspertise. For å sørge for at innholdet holder høyeste standard, og at det er oppdatert samarbeider vi med de fremste ekspertene på de ulike fagområder.

Hvordan kan jeg holde oversikt over fremgangen til de jeg melder på kurs?

Du kan enten be om at vi sender deg en rapport når du ønsker det. Eller vi kan sette opp en fast rapport som du får fast på selvvalgte dager i uken.

Jeg har meldt noen på feil kurs, hva gjør jeg?

Bare send oss en e-post til kurs@fidl.no. Vi endrer det for deg!

Hva blir prisen for mange deltakere?

Finner du ikke priser for ditt behov, eller ønsker du pakkepriser for mange deltakere, kontakt oss på

Det går ikke å logge på med e-post.

Hvis din e-postadresse ikke er registrert hos oss, vil du ikke kunne logge på med det.
Forsøk å logge på med ditt telefonnummer. Om det heller ikke fungerer, kontakt oss på kurs@fidl.no. Vi hjelper deg!

Lyden i spillet fungerer ikke.

Øverst til høyre i appen ser du to menyen i form av to streker, trykk på den. Da får du mulighet til å skru av og på stemmer og lydeffekter. Skulle de være på, kontakt oss på kurs@fidl.no.

Hva gjør jeg om appen henger seg opp?

Lukk appen, åpne den igjen. Fungerer ikke det kan du gjerne teste å skru av og på telefonen/nettbrett og start Skills på nytt. Fungerer ikke dette, kontakt oss på kurs@fidl.no.

Har du andre spørsmål?

For å få i gang samtalen, fyll ut dette skjemaet, vi kontakter deg innen 24 timer.

Hvem kontakter vi for oppfølging?